Menu

Poštovné a dodanie

Eshop www.slownatur.sk na doručenie zásielok využíva služby Kuriéra Slovenskej pošty.

Cena poštovného

Poštovné pre Slovensko sa uplatňuje nasledujúcim spôsobom:

  • Zásielky do sumy 140€ s DPH sú bez ohľadu na hmotnosť spoplatnené sadzbou:
  • Dodanie kuriérom Slovenskej pošty na adresu zákazníka spoplatňujeme sadzbou 4,00€
  • Dodaním zásielky na adresu pošty alebo do BalíkoBoxa spoplatňujeme sadzbou 4,00€ (do hmotnosti 5 kg), resp. 4,60€ (do hmotnosti 10 kg) 
  • Zásielky nad sumu 140€ s DPH nie sú spoplatnené, zasielame zadarmo.

Podrobnosti o dodaní kuriérom Slovenskej pošty:

  • Expres kuriér / Balík na adresu – doručenie na odovzdávacie miesto podľa adresy uvedenej na zásielke alebo adresnom štítku.

Kuriér Slovenskej pošty vám zásielku doručí v rámci celého Slovenska už v nasledujúci pracovný deň. Sledujte pohyb svojej zásielky vďaka službe Track&Trace a dohodnite si s kuriérom opakované doručenie v prípade, že si zásielku z rôznych príčin nemôžete prevziať. V prípade opätovného nezastihnutia bude vaša zásielka až 18 dní uložená na vašej pošte.

  • Expres kuriér / Balík na poštu – uloženie zásielky na pošte – Podmienkou poskytnutia služby Expres kuriér / Balík na poštu, ktorý SP uloží na pošte, je uvedenie mobilného telefónneho čísla alebo e-mailovej adresy

Nechajte si ju poslať na vybranú poštu, kde si ju vyzdvihnete kedykoľvek počas otváracích hodín

  • Uloženie zásielky v BalíkoBOXe – Podmienkou poskytnutia služby Expres kuriér / Balík na poštu, ktorý SP uloží v BalíkoBOXe, je uvedenie mobilného telefónneho čísla

Zvoľte doručenie do BalíkoBOXu – zásielku si tak môžete vyzdvihnúť 24 hodín denne počas 3 dní (ak tak neurobíte, zásielka na vás až 18 dní počká na priradenej pošte). Na uloženie zásielky vás upozorníme SMS správou.

Poštovné do zahraničia:

Poštovné pre Českú republiku a Maďarsko sa uplatňuje podľa aktuálneho cenníka Slovenskej pošty, pričom sa prihliada na hmotnosť. Cena sa automaticky prepočítava na základe hmotnosti, max. hmotnosť balíka je 15 kilogramov.

Termín dodania:

Termín dodania zásielok obyčajne býva max. do 14 dní, bežne objednávky vybavujeme do 1-3 pracovných dní, následne zásielky odovzdávame kuriérovi.

Termín doručenia:

Termín doručenia závisí od rýchlosti Kuriéra Slovenskej pošty, obyčajne býva na druhý pracovný deň, po odovzdaní zásielky Kuriérovi.

Spôsob platby:

Prevodným príkazom – Objednávku môžete uhradiť prevodom zo svojho účtu na náš účet číslo SK08 0200 0000 0012 7999 7059 vedený vo VÚB, a.s., Bratislava. Po obdržaní a skompletovaní objednávky Vám pošleme konštantný a variabilný symbol a sumu na úhradu. Uvedené údaje slúžia ako podklad pre úhradu prevodným príkazom. Za tovar teda zaplatíte až vtedy, keď Vaša objednávka bude kompletná a pripravená pre expedíciu alebo osobný odber.

Dobierka – Sumu za objednaný tovar zaplatíte až pri jeho doručením poštovým kuriérom.

Storno objednávky:

Odoslaním objednávky vzniká medzi predajcom a zákazníkom kúpna zmluva. Prosím prečítajte si podmienky odstúpenia od kúpnej zmluvy v našich obchodných podmienkach, bod č. VIII.

Záručná doba zakúpeného tovaru:

Na predávaný tovar, pokiaľ nie je určené inak, je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov. Dokladom o predaji je faktúra (resp. pokladničný blok), zaslaná v elektronickej forme emailom, alebo priložená v balíku, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru k doručeniu Slovenskej pošte alebo kuriérskej službe.

Reklamácia sa vzťahuje len na preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania (napr. v knihách chýbajúce strany, texty, nesprávne číslovanie kapitol, opakujúci sa text, viditeľné pukliny na soškách, roztrhnuté náramky a pod.). Reklamácia sa nevzťahuje na chyby spôsobené užívateľom počas štandardného používania tovaru.

Upozornenie: Zásielku, ktorá pri preberaní javí jasné známky poškodenia počas prepravy (roztrhnutý obal, deformácie, diera v balíku a pod.) v žiadnom prípade nepreberajte. Predídete tak prípadným komplikáciám pri reklamácii poškodeného tovaru. V prípade, ak zistíte akýkoľvek rozdiel medzi faktúrou (pokladničným blokom) a skutočne dodaným tovarom (v druhu, v množstve alebo cene), alebo obdržíte so zásielkou nesprávne vyplnenú faktúru, či neobdržíte žiaden doklad o nákupe, je Vašou povinnosťou predávajúceho ihneď informovať prostredníctvom emailu, alebo telefonicky.

  • Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa vrátenia zakúpeného tovaru, napíšte nám e-mail na adresu info@slownatur.sk

Informačné emaily:

Počas registrácie do eshopu www.slownatur.sk máte možnosť sa prihlásiť na odber noviniek, ktoré spočívajú v zasielaní marketingových informácií, v ktorých Vás budeme informovať o dôležitých veciach v ohľade eshopu alebo produktov. Informácie Vám budú zasielané na email, ktorý ste zadali počas registrácie. Pokiaľ si neželáte dostávať informačné emaily, prihláste sa prosím do svojho účtu a odber noviniek zrušte alebo priamo v reklamnom emaili môžete kliknúť na odkaz pre zrušenie odberov, čím Vašu emailovú adresu automaticky vyradíte z databázy. V prípade problémov alebo pre viac informácií napíšte nám na adresu administrator@slownatur.sk s presným popisom problému.

Platné od 21. novembra 2022